Ett om lr men lr kanske...

Nu när jag äntligen skaffat mig denna trevliga blogg så vore det ju nice om jag tog tag i livet och skrev i den lite oxå.

Sen den invigdes har jag försökt få till den otroligt irriterande bruna kommentar texten, men ännu inte funnit den..ska sätta mig här och leta lite till snart...

Den senaste veckan har varit både upp och ner,

På pluslistan har vi:
+ Fotbollsträningar
+ Kul jobb
+ Besök i Uppsala (Evo, du har funnit en bra kille!)
+ Minnen från frizon
+ Pyssel inför derbyt

På minus sidan hittar vi mindre roliga saker:
- Trötthet
- Konkurs för Sthlm kontoret(kollegorna får sparken)
- Vad händer med jobbet?
- Störande brun "kommentar text"

Sen har jag försökt slänga upp lite bilder från frizon, de kommer här nu.

                   

Mer bilder kommer senare både här men senare fler i bildarkivet "The Fisheye Experience".

Enjoy Gungfly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback