Brister, babe och bilder!

99115-8


I fredags var jag och kortade lite vid ölandsbron, här kommer en försmak.

Ölandsbron

Det kommer fler och fixade bilder i bildarkivet (här) snart.
Jag hoppas även att jag finner ork och vilja att fixa till alla rubrikerna där, har ju kommit lite till hälften...

Annars lider jag av svår internet brist på helgerna, men jag hoppas att jag snart hittat vad jag ska beställa sen är det ju bara att rocka på...isn´t it?

-------------------

Amelie du är söt!

Amelie


Peace Out!

Ps. Glöm inte att kommentera mig här under....det är kul att skriva, men mycket roligare att kommentera era kommentarer ;o) Ds.

Kommentarer
Postat av: Eva

Japp, England var det =). Såg att du ringt, men jag har sämst täckning här ute så jag hade lämnat mobilen hemma när vi åkte in till stan. Kommer hem sent på tisdag kväll, får väl höras senare i veckn, var ju ett bra tag sen måste jag säga...har ingen koll på ditt liv längre =). Ha det fint Linus...snyggt kort från bron btw. Kram

Postat av: Linus -> Evo

Du är ju i England, så du bör inte svara när jag ringer ;o)Kan bli dyrt, jag har ju en tendens att aldrig sluta prata..*ler*

Yeeh! Like the bridge pic!

2006-12-03 @ 12:21:25
URL: http://www.gungfly.com
Postat av: Kristina

Mycket snyggt kort! Riktigt imponerad faktiskt! (sagt från en som gått på fotokurs:)) Jaa du Linus... vad ska jag filosofera över här? Livet? Kärleken? Glädje? Sorg? Kanske lite Kristina-vardag. Var i kyrkan idag och drog faktiskt med mig mamma, pappa, syster och gulligt systerbarn tillika gudbarn. Mycket trevligt att ha med dem för en gångs skull. Satt och fikade med några tonåringar som jag inte sett på länge. Helskoj. Sen var det adventsmiddag bestående av lutfisk hos oss. Yummi. Har även försökt mig på att montera en IKEA-hylla (jag hör ditt skratt ända till mölndal). Det gick bra fram till sista lådan, då skåran till botten var för smal (sluta asgarva!). Ve och fasa, jag får åka tillbaka till IKEA imorgon. Annars ska jag till Trollhättan imorgon på studiebesök hos en kursare som praktiserar på socialtjänsten. Ska bli trevligt, najs med sovmorgon också.

Så, det var mitt liv för tillfället. Totalt astråkigt. Men nu har jag hållt min del av avtalet, nu väntar jag på spänning på din... :)

Kram kram vännen!

2006-12-03 @ 19:24:00
Postat av: Linus -> Kräket

Du tog inte i så lite när jag ville att du skulle skriva ett inlägg, kanske dags för en egen blogg?

Ikea är ett lömskt företag, de vill ju att man ska åka tillbaka titt som tätt, problemet är ju att deras affärsidé ofta funkar, risken är ju stor att man kommer på något mera man "måste" ha..

vi hörs..

kram

2006-12-05 @ 08:39:05
Postat av: crack

du känner väl mig; jag har problem med att fatta mig kort :) ja, som tur var fick mamma åka tillbaka till allas vår ikea, annars vet man inte vad jag investerat i. nä, men om jag skulle återgå till systemteorin då... otroligt kul. nästan så jag skrattar på mig.

kram kram

2006-12-05 @ 13:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback