Jobba, jobba, joooobba!

99115-8

Det finns saker som förgyller ens arbetsdagar.

Som fastighetsägare som uppmanar sina hyresgäster att sluta tvätta...ja se själv på bilden:

99115-16

Ca 21.37 antar vi att de längsta programmet i tvättstugan slutar, eller så börjar något viktigt TV program då.
Men att skriva det på en lapp..det är humor!

---------------------

Annars så brukar vi fundera på olika saker jag och Pierre när vi åker mellan jobben. Exempelvis vilka djur våra kollegor är.

- Peter är en kalkon, fast han ser ut som en galen hund.
- Per en guldfisk...
- Micke må vara en sengångare eller en silverhaj!
- Pierre en säl eller någon dampig apa...
- Själv känner jag mig som en blandning av en kylling mamma och en sengångare.

---------------------

Idag är det torsdag, en normal vecka hade vi åkt hem ikväll...men vi jobbar lite extra hårt de 2 sista veckorna här innan Kalmar får julledigt! Så imorgon fredag blir det fullfart igen!
Tur det, för jag håller ju (fortfarande) på och städar hemma och helgen ska spenderas i Gävle.
Så ingen städning och säkert bara en 12 timmar hemma...

Såhär såg det ut när det var som värst

99115-17

Annars har jag haft det fullt upp i veckan, träffade Anki i måndags och så var Amelie här i tisdags, de va NICE! ;o)
Igår kväll var det tacos o Champions League...

Nog för nu!

Peace out!

Ps. Har lagt till lite brobilder i bildarkivet nu Ds.

Kommentarer
Postat av: Crackow

Oh! Jag är glad att jag fortfarande räknas som fin gäst som man behöver städa innan ankomst för hos dig Linus! Annars får du hälsa julbocken från mig, och jag väntar fortfarande på ditt samtal...

Regniga göteborgskramar

2006-12-08 @ 10:41:54
Postat av: Linus -> Kräket

Jag ringde ju faktiskt, men du ville ju inte prata med mig :0(
Jodå, jag försöker ha städat när folk kommer på besök, så nästa helg är det dags att få helfint igen! Man kanske får fint främmande veckan efter ;o)

2006-12-09 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback