Fun with a laser gun!

99115-8

För att liva upp i det gråa höst dystret så kommer här lite glädjande länkar.

HippHipp Klacken
 lite hejaramsor så här på höstkvisten...


Hur sagan om ringen skulle slutat  - the true story! Or?


Kul med grävlingar? - Tycker ni som jag att grävlingar är underbar djur ;o)


För er som blir glada av Basshunter så finns hans videos här:
Boten Anna
Vi sitter i Ventrilo och spelar lite DotA


För alla som tillhör våra tragiska generation här kommer en film för oss alla.
Vi är en tragisk generation..

Förresten så måste vi numera leva med dess söta varelser som terroriserar våra magar...
 bakterie
Salmonella i dess bästa form, direkt från ICA ;o)

Hoppas jag lyst upp erat höstmörker lite, mitt är klart bättre efter att jag satt samman denna blogg!

Kom ihåg! Keep om smiling!


Kommentarer
Postat av: Ms W

Älskar HippHipp=)

Behövdes verkligen i höstmökret!
Kram

2006-11-15 @ 00:46:43
Postat av: Linus -> Ms W

Jadu, får väl göra ett försök ;o)

2006-11-15 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback