369 kronor tack!

99115-8

Idag har jag varit hos tandhygienisten eller tandläkaren som de flest säger.

Hon tittade lite, konstaterade att jag har två små hål, men de är gamla så tydligen inget att oroa sig för...
Försökte sälja på mig en eltandborste och polerade mina tänder lite.

Efter 20-25 minuter var besöket över och hon sa, då blir det 369 kronor ute i kassan.
Javisst sa jag, gick ut med ett leende, för 369 är ju en bra bit under 500 och 500 är ju mycket pengar :o)

Funderingen är ju nu, kanske skulle bli tandläkare? Men nä...spana i munnar hel dagarna? Inget jobb för mig... Fast det vore ganska kul att fylla någons mun med sådana där jättetamponger som håller isär käkarna...(förresten, man är nog inte så söt när man ligger där med uppspärad mun!)

Jaja, har iallafall fina tänder och behöver inte koma tillbaka förrens nästa år ;o)

---

Annars är veckan nu över, ska bli gott med helg! En tripp till Motala kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback