Än finns det hopp!

99115-8

Än finns det hopp där ute...

Gårdags debatten här i bloggen och runt i blogosfären och i tidningarna har idag lett till förljande uttalnde från Scandics hållbarhetsdirektör. Han heter Jan Peter Bergkvist.
Det står så här i en artikel på Dagen.se idag.

Scandics hållbarhetsdirektör, Jan Peter Bergkvist, är överraskad över de många negativa reaktionerna. ? Det här var ju något vi gjorde för att förbättra för gästerna, säger han. Men han stänger inte dörren för att beslutet kan komma att ändras.

Arktikeln som du kan nå i sin helhet här ---->   klicka på mig!   <----

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har även slutit fred med min granne! Fast han är ju bra lustig...

Så detta måste vara en bra dag, klarade dessutom av seminariumet och imorgon är det ny föreläsning. Tjiho..mellan 14-16, gissa om vi kommer känna oss ensamma på skolan?

I sinnet frid och på jorden fred!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja visst är det sant att det är helt legalt att säga vad som helst om kristna. När Jesus får avbildas som homosexuell på Kulturhuset utan att någon får protestera, är det helt naturligt att muslimerna hotar att döda européer för att en dansk tidning avbildat muhammed. Kom inte och säg att det här landet är kristet! Bullshit!

Men att CS Lewis har skrivit att kristna får döda är ju helt sanslöst. Jag skulle vilja läsa boken innan jag ger mig in i den debatten dock. Jag undrar lite stilla vad det är för kamp han menar... men handlar det om väpnad sådan så är det riktigt illa att det inte förs en debatt om det!

Ja det var allt för den här gången! Får återkomma till porrdebatten! Nu ska jag förbreda mig för en partykväll :)

Fred!

2007-04-14 @ 18:23:05
Postat av: Anonym

var e du? saknar dig! pluggandet går sådär och nu börjar jag bli hungrig! puss

2007-04-14 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback