Bygglov och trädplantering

99115-8

I eftermiddag har jag pysslat.

Började med att plantera blommor och kom fram till varför garderobsblommor inte kan dö...har aldrig sett fler och tjockare rötter. Påminner lite om maskar!

Se själva
image46
Strippad garderobsblomma

När jag var klar med det så inrättade jag snickarverkstad på golvet i hallen.

image47

Tyckte det var dags att få klart det sista lilla hörnet på balkongen. Så efter lite pysslande, sågande av diverse bitar så blev jag tillslut klar. Det var inget stort arbete, men mycket pyssel och väldigt skönt att veta att jag är färdig.

Före--------Efter 
image48


Så det har varit min eftermiddag, full med pyssel...skönt att ha fått det gjort!

Nu är det Champions League fotboll som gäller!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback