Grattis i förskott!

99115-8

Förra året önskade jag mig själv en glad födelsedag och beställde en mobiltelefon. Den funkar bra, tyvärr skulle den behöva servas lite så man kan ta kort med den igen.
 Men kvittot är tyvärr borta och Neptunsat verkar inte vara speciellt ivriga att hjälpa sina gamla kunder. Synd för dem, det betyder ju att man aldrig mer kommer handla eller rekommendera dem igen  :o(

Iår körde jag mer på friluftstemat. Presenterna består av:


image44 image45

Ett längdset bestående av bindningar, pjäxor och skidor.
Dessutom hittade jag en trevlig Tenson jacka, som kan ses som en investering i min kamera väska :o)
En perfekt jacka för utomhusbruk, den är lätt, vatten och vind tätt dessutom drar den djupa andetag(andas). Skulle jag dessutom tappa bort mig i en skogslavin så har den dessutom Recco system ;o)

Grattis i förskott Linus!

Trevligt det här med förskott presenter till en själv, påminner om en jul när jag inte bara fick present från jultomten utan även från prinsesan Madelene och andra trevliga kändisar        Bo)

Peace och sunshine to all of you out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback