Kalas

99115-8

Ikväll hade vi kalas för mig här hemma.

Jag bjöd på smörgås tårta som jag hade gjort! Den blev även detta år lyckad...
Verkar som jag har talang för det här med smörgåstårtor.. :o)

image49
På bilden ser ni(från vänster):
Rad 1: Gustav(bror), Britta(mormor), Torsten(morfar).
Rad 2: Margareta(farmor), Monica(mamma)
Rad 3: Emil(bror), Leif(Pappa), Johan(bror)

Fick lite trevliga presenter: the Holy Bible, After Eight, en kanottur med darling(ser jag fram emot), stavmixer, nitlotter(triss), tvättupphängningsställ, Monty Pyton film och en plånbok.

image50
Amys present

Annars så har det idag varit långfredagen, glöm aldrig hur mycket Jesus led för våra synder(tittar på Passion of the Christ just nu..rappen haglar...det är inte utan att man blir rörd!)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback