Mister Europe!

99115-8

--Dagens blogg handlar om--

--Trams--  --Extra dimension--  --Tänker de?--

Idag postade jag ett mail till M. Raphael Martinetti, han är ordförande för
FILA-wrestling 
De hade mage att utse vår unga och framgångsrika talang Sara Matsson till
"Miss Europe" i senaste europa mästerskapet i brottning!
En sådant tänkande, får mig att tänka på "FULA GUBBAR"

Jag valde därför att posta detta meddelandet till honom:


-----------------------------------------------------


Hello Mister Europe!

I had a little vote on my homepage and the winner in the competion is you!
Congrats. 
This gives another dimesion to you work in the FILA office!

To bad that you are not as good looking as Sofia Matsson outherwise you maybe would have won the title Miss Europe to!
But maybe she looks better in tight clothing than you? Probably, thats the case.
Since she´s only 17 years old och have a tight, well trained body!
Must really have been a sight for all of you in the jury to bring home to the bedroom!

Great work

I hope the Jalmar become the first man to get the award mister Europe!

Regards

//Linus

Ps. If you haven´t noticed it, I think your award Miss Europe is BULLSHIT!!!


-----------------------------------------------------

För er som också vill kontakta honom så kan ni göra det på:

[email protected] 
för mer info eller för att skicka meddelande direkt från deras sida:
http://www.fila-wrestling.com/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=1&Itemid=74

Jag hoppas jag får ett svar, men är väldigt skeptisk att det kommer komma!

Jag vet att bloggen på sistone har blivit full med åsikter och gnäll, ber om ursäkt för detta. Kommer försöka leta reda på lite lättsamt oxå.
Meningen är ju att jag inte ska fastna i ett fack!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Kul grej! Jag hörde någon gång att SVT räknar att varje protest/åsikt som kommer in till redaktionen så räknar man att minst 10 000 står bakom den personen.
Vi borde oftare protestera mot konstigheter och svinigheter!

Postat av: Linus-> Emanuel

Helt klart, fast man vill ju inte gärna fastna i ett fack som tjurig gammal farbror ;o)

Fortsätt rocka på!
Peace!

2007-04-24 @ 20:40:31
URL: http://www.gungfly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback