Vissa dagar

..kan verkligen börja på ett bättre sätt!

Vaknade i tid och gick runt och strosade i lägeheten! Insåg försent att jag inte visste var jag lagt arbetsmobilen, sprang runt i säkert en kvart vilket resuterade i att jag blev sen till jobbet...När jag kom ut till bilen så satte jag mig, startade och åkte iväg...efter ungefär 100 m reagerade jag på att det satt en lapp på vindrutan...tack kära p-nis(se)..jag har inte råd att betala 500:- till er...

Sen har jag jobbat på under dagen, lite här och lite där, men allt jobb i Örebro! Slutade relativt bra och sedan när jag kom hem gav jag mig ut och sprang..har några rundor som måste göras innan den 15/1...tiden var inte tillräcklig idag!

Måste avsluta med att säga att jag har hittat min arbetsmobil, så nu slipper mitt privata konto användas imorgon!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback