Hipp som happ!

99115-8

Det har varit händelserika dagar sen sist.

I Onsdags kom Babe till mig! Det är mycket trevligt med sällskap.


Torsdagen spenderades i skolan med seminarium och på kvällen var det träning, första utomhus på gruset vid Vretalund, så himla gött! På vägen hem hämtade jag lillebror Johan som skulle sova över hos mig o Amelie!

Fredag, vaknade 08.30, låg o drog oss och kom iväg till Gustavsvik vid 11:a tiden. Lekte i vildforsarna och testade deras nya attraktion "Avloppsröret"! Sen blev det Pizza, besök i Vintrosa, kul att mamma fick träffa Amelie sist ;o). Sen var det dags att åka hem och sova..


99115-24
Känn dig nerspolad!


Lördagen började med att jag fick lämna iväg Babe i SJ:s händer. De tog väl vara på henne och nu är hon hemma! Synd jag hade gärna haft henne kvar här...

Sen åkte jag till Vintrosa och firade 120 års kalas, Morfar tyckte att 80 var en ålder som passade honom och moster Elisabeth passar ganska bra in som 40åring, den 3 barns mor som hon har är.
Det var kul att träffa äldsta kusin Therese som tillsammans med mannen (Grant) flyttat hitt till oss i Örebro!
Att hon dessutom väntar ett blivande kusinbarn gör ju inte saken sämre...
Kalle o jag hjälpte dem att hämta en soffa hemma hos Joel Riddez(white shite spelare)och sen hämtade vi(Kalle o jag) hans syster som är ny hemkommen från Kambodja! Nice!

Nu är jag hemma efter att ha hängt med Same o Simpa hos en kompis till Simpa i grannskapet!


Avslutar med lite listor!


Inne:
# Utomhus träning(grus)
# Babe

# Kalas
# Vildforsarna på G-vik
# Varnagel


Ute:
- Sportlovsbarn
- Längdskidor(ni åker ju kass, trillar m.m.)
- Carl Bildt (skumrask affärernas konung)

Peace och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Gurra

- Sportlovsbarn

Du är sååå avundsjuk.. Snart dags för påsklov, aaah..

2007-02-26 @ 18:47:26
Postat av: Anonym

Jaja, syftade inte på äldre sådana, mer såna små som skriker hål i huvudet på en när man badar bland dem..
Men visst är jag avundsjuk! Som riktigt student har jag inga privilegier..

2007-02-26 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback