Käre Tomten

99115-8

Heart to you all!


Det är dumt att hänga ut folk, men en kollega till mig skrev ett brev till tomten, det lät såhär:

2004-07-05 23:32:22
Hej tomten Jag önskar mig fred på jorden. och skulle det inte vara för mycket begärt då vill jag ha en propellerkeps med.. helst svart..

Tilläggas bör kanske att mannen på bilden inte har något med texten att göra och att mr P är född året innan mig     

w:op

-----------

Idag har jag åkt till Västerås ToR, 2 ggr.
Först lämnade jag Tove vid flyget, sen åkte jag hem.
Sen hämtade jag Tove vid flyget, sen åkte vi hem.

En meningsfull dag!

Peace around you!

Kommentarer
Postat av: Slusk

Tack för den pucken Linus.
Här lämnar jag ut mig själv till dig så gör du narr av mig.
Hur ska jag nånsin kunna återupprätta min image?

;)

Postat av: Linus -> Slusk

Ibland är inte livet lätt ;o)

Men man lever väl för att glädja andra :op

2007-02-14 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback