Tack Aco m.fl.

99115-8

Har läst lite nu...tyvärr inte så mye som jag borde.
Blev lite skidskytte istället, men tack för VM-GULDET..det gjorde ni bra, tack oxå för spänningen iom att ni skjuter så illa, men inte för illa ;o)

Har ett citat att dela med mig av och ett litet test.

"För att kunna ha en känsla av vilka vi är måste vi ha en uppfattning om hur vi blivit det vi är och vart vi äre på väg."
Det tycker jag är klokt skrivet av herr Giddens!

Ska testa en sak på er.

Läs denna mening som en fråga:

Är du medveten om du andning just nu?

Jag tror att om du tänker på denna så kommer du att upptäcka att din kropp säger Puh, sen tar du ett djupt andetag och andas ut. Det gjorde iallafall jag!
Funkar det på dig?

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback