En del straffar Gud direkt!

99115-8



Skulle skriva blogg i går kväll, men den söp bort sig i Bloggsofts web djungel, precis som mitt lösenord oxå verkat gjort...tack för det nya....inge svårt alls att komma ihåg!
Schysst uppdatering.....NOT!

Igår gjorde jag iallafall ingenting, vilket ledde till att min utomhus närvaro blev icke existerade...tyvärr för mig så fick jag mitt straff! 500:- ordningsbot för att jag inte hade flyttat bilen! Surt, men ack så rätt...

Jag gjorde iallafall 1 god gärning igår, det var att hjälpa min käre bror med lite bilder.
Han har haft en skoluppgift, gör en leksak till ett barn i 4-6 års åldern. De hade vissa mått de inte fick understiga, vissa material de skulle använda o.s.v.

Här nere syns resultatet av vad han gjorde och som jag sedan fixade lite med bilden på:

99115-30 
IMAGINE....     ...a creative furniture made by Emil Persson

Peace

Kommentarer
Postat av: Emil

Schysst.. Omnämnd på denna blogg är inte fy skam.. Tack för hjälpen ännu en gång :-D

2007-03-05 @ 17:43:48
Postat av: Linus -> Emil

Det var så lite så, var ju faktiskt bara kul!

2007-03-05 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback