Grilla!

99115-8

Ikväll kom Dudda med det underbara förslaget att vi skulle åka iväg och grilla(eller rättare sagt så var det hans underbara flikkvän som kom med grillningsförslaget, själv ville Dudda bara elda...)

Elda upp en brasa och sedan bränna lite korvar över glöden...låter väl mysigt!

image41


Sagt och gjort, Jag, Simpa, Same, Dudda och Maria gav oss iväg på jakt efter en tom grillplats. Efter 2 försök så lyckades vi äntligen på det tredje och grillplatsen brann snart i gladan låga!
Eller inte grillplatsen, mer elden innanför stenarna, men det förstod ni säkert redan...

De glada korvjagarna var i vald ordning; Simpa, Same, Dudda och Maria...

image42

Till Sames försvar kan jag säga att alkoholhalten på hans öl inte är i närheten av det intresse han ägnar burken, 2,8% är inte mycket öl att titta djupt i       ;o)

Nu är jag iallafall hemma efter att fått i mig några välgrillade korvs, det man inte ser behöver man inte veta..smakade fint iallafall.

Kvällen är ju ung och ska nu fortsättas till Attityd som stänger för alltid ikväll! Så se upp, nyduschade kommer vi nu dit och vi tänker inte göra stället speciellt säkert! :o)

Rock on and Peace out there

Kommentarer
Postat av: Anonym

"nyduschade kommer vi nu dit och vi tänker inte göra stället speciellt säkert"
Vi= du och ?? Någon speciell kroppsdel du tänkte på eller? :P

2007-04-03 @ 20:07:55
Postat av: Linus -> Okände lillebror

Ja, du okände lillebror!

Jag syftade på mina kompanjoner som syns på bilden :O)
Men om du vill veta har jag alltid alla mina kroppsdelar med mig när jag ska någonstans..

2007-04-03 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback