Jag tror! Hjälp min otro!

I helgen, eller sedan i torsdags var jag i Växjö!

Det var trevligt, hände en massa roligt

¤ Fick träffa Babe!
¤ Var och såg Pursuit of Happyness(Will Smiths film om en hemlös som gör karriär) en helt klart sevärd film.

¤ Blev matförgiftad och spydde på polishuset

¤ Var på musikcafé, hon som sjöng var grym!
¤ Såg låtarna i melodifestivalen, usch för denna tävling!
¤ Hörde att The Ark vann h**vetes tävlingen, dags att lägga ner nu kanske?
¤ Åt chokladpudding

¤ Åkte hem alltför tidigt



 

image31
Personerna uppifrån och från vänster:
Rad 1: Amy, Jag, Magda ,Sofia
Rad 2: Martin(uttalas Mattin), Johan
Rad 3: Stina, Amelie, Andreas, Laila



Idag däremot har jag varit i skolan, förberett seminariet på onsdag.
När jag kom hem så låg det lite blandad post på mattan, det roligaste brevet innehöll den rätta adaptern till min fisheyelins. Så jag kittade upp kameran och gav mig ut i vår värmen(sol och säkert närmare 10 plus). Det blev lite bilder, kul att leka lite och testa sig fram      :o)


image32 

image33


En givande dag i mitt lugna liv.

Avslutade den här framför datorn..som vanligt!

Imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda, den kanske är hygglig och låter mig städa, vem vet!

Fred och Frid!

Till sista: Jag tror! Hjälp min otro!

Kommentarer
Postat av: Eva

Känner inte igen en endaste en på dina bilder, men du hade säkert en trevlig helg iaf =). Våren har kommit till Uppsala =) weeee...så mysigt med sol å varmt. Du får börja lägga upp dina fisheyebilder i arivet! Krams

Postat av: Linus-> Evo

Nä, det är nog okändingar allihopa ;o)
Växjöbor vet du, de rör sig helst inte utanför orten :op

Våren är här i Ö-bro osså, trevligt värre!
Det kommer upp lite bilder i arkivet, men har lite att pyssla till där innan det sker(måste skffa ett 2007 arkiv :o)
Kram

2007-03-13 @ 15:20:43
URL: http://www.gungfly.com
Postat av: Kräk

JAG VILL OCKSÅ HA EN FISHEYELINS!!! ...och gärna en blixt :)
Kram på dig flinus!

2007-03-17 @ 09:13:56
Postat av: Linus -> Kräk

Haha!

Det är bra att handla...tradera är en bra plats, lika bra som ebay... ;o)
Men fisheye är kul, undra vad jag ska införskaffa för prylar nu i nästa inköp.. :op

2007-03-17 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback