Sun is shining!

99115-8

Idag ska vi kanske gå ut på gräs, vi kan väl hoppas iallafall!
Vädret säger ju inget annat...än så länge!

Var någon dag sedan det kladdades senast, har haft besök av Babe så njutit av det reala livet istället.
Har dessutom lämnat in en hemtenta och fått reda på att jag klarade min salstenta för 3 veckor sedan! Det satt bra, nu kan jag planera in något roligare den 14 april då omtentan sker.

Annars är livet bra....babe lämnade sin tandborste, vilket borde betyda att hon har intentioner att komma tillbaka!
Det är ju bra, för vi hade en sån underbr helg ihop! Tack, Tack!
Det är NICE!

Nog för nu...nu ska jag ut o njuta lite av solen...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm... med tanke på min tandborstbesatthet så har jag inget val! :) puss

2007-03-27 @ 19:34:24
Postat av: Linus -> Babe

Precis, det är ju kanon att det är så!
Hellre att man vårdar sina gaddar än missköter dem, blir så dyrt då!

Postat av: kricket

the sun is shining i'm happy today! the sun is shining i'm happy today! the sun is shining i'm happy today! i sing i dance i clap i am happy today!

2007-03-29 @ 21:55:39
Postat av: Linus -> kricket

usch...eran himla indien sång...

2007-03-29 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback