Tack Måns & Özzzz...

99115-8

Ikväll har jag varit på Özz vs Måns, eller var det Måns vs Özz?

(bild lånad image35från ticnet)

Tack för trevligt sällskap och ett bra förslag mina kära vänner!
Det var kul, de drev med allt o alla...bääähhh!
Kul att få skratta lite :o)



Annars har dagen spenderats med att försöka komma igång med hemtentan!
Det har väl gått så där, under en mindre seriös stund hamnade jag i en blogg, där fanns det en kommentar som sedan ledde mig vidare. Detta ledde till att jag fann en ny musikkompis.
Beställde hennes skiva direkt! Är det sånt som kallas impulsköp?
Karin Ström heter hon och hennes album En Saga om en sten dyker upp i min brevlåda i början av nästa vecka, tillsammans med den underliga och bra filmen Magnolia!

Hittade en YouTube film med henne!


(Länkad från Youtube)

Ha en godnatt för nu!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback