Vad pysslar Kubanerna med?

99115-8


Jag visste att det var något fel på dessa kubanerna!
Här går vi och vinner med 3-0 över de stackars trötttränade US(h)K och direkt skickar de iväg någon snubbe till FN:s säkerhetsråd, där han börjar beskylla Sverige med all världens skit...
Vadå, skulle vi sträva efter att kasta ut alla som inte ser ut som vikingar? Bullshit! Då har jag sett vikingar som är svarta, vita, bruna, gula, med rött hår, med svart hår, blonda, bleka, smala, feta och fräscht brunbrända!
Och detta är vad jag har sett idag! IDAG!

Det är illa när ni kommer med sådana besyllningar, riktigt illa kära kubaner...

--::Klicka på mig::--


Sen spolar ni fram till 2.48.40. Där börjar Kubanen sitt framförande!


Nej Tack


Illa Kubaner, rikitgt ILLA!

 
Heja Rö´vitt, enda in i kaklet!

Å Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback