De får 5* av 4:a...

99115-8

Äntligen!

Nu sitter jag äntligen vid en stabil dator som tillåter att jag lägger upp bilder, fixar med bloggen o.s.v.
Min egen privata har helt ballat ur på sistone, så nu måste jag tömma ur det viktigaste och sedan ska den tömmas med stort T. Ska bli en fröjd att sopa iväg allt oväsentligt!

Den 25 var jag och mina bröder på konsert! Inte vilket konsert som helst utan Linkin Park, deras första framträdande i Sverige! Så himla grym spelning! Vi avreste från Örebro kl 15.15 och var efter lite köåkande vid Globen kl 18.30. Där ställde vi oss i en jättekö tillsammans med några fler människor som uppenbarligen också ville gå på Linkin Park konsert! Väl på plats tog vi oss ner i vimlet framför scenen och där rockades det ganska lugnt till både Blindside som 30 seconds from Mars. Blindside var ju sådär, det märks att de inte är kända i den stora massan. 30 seconds var en besvikelse. Dessutom har de problem med utrustningen och fick avsluta tidigare!

Sen kommer huvudnumret och det märktes ganska tydligt att det var Linkin de flest kommit för att se!
Vilket drag, vilken körsång, vilket röj! Totalt svett och trött i både ork(dags att träna mera) och ben gick vi därifrån. Allihopa med ett löjligt leende på läpparna! Linkin Park var verkligen JÄTTEBRA! Det tyckte däremot inte Aftonbladets redaktör Marcus Grahn. Han toksågade spelningen? Frågan är om han var där?

 

image88

 

Tack och bock iallafall, jag hade kul och röjde järnet!

Fred!

Kommentarer
Postat av: Linus

Det är drygt, men snart ska jag ha bootat om datorn och då kommer det åter vara fart i den här bloggen!
Håll ut!

2007-06-10 @ 21:48:47
Postat av: miickiz.blogg.se

Hej jag har en fråga, hur fixar du satt du har en video på din blogg ?

2007-06-15 @ 15:41:39
Postat av: MrWee

Skaplig jag också ville på lp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback