"Jag är rädd"


99115-8


Idag tog Mark Selmer timeout! Detta efter att ytterligare en hotelse hittats på hans bil!
Han säger själv så här när sportbladet intervjuvar honom.

image83
bilden hämtad från aftonbladet.se

Jag blir så himla förbannad! Dessa as har inte bara skrämt bort våran tränare, satt honom och hans familj i fara utan även svärtat ner namnet på den förening jag har i hjärtat! Det är ju så man skäms!!!
Hoppas de får fatt i de här gamnackarna, som jag skrev i inlägget innan! Sen tycker jag att vi supportrar ska få bestämma straffet!

Det är med sorg i hjärtat jag ändå åker till Stora Valla på måndag för att stötta laget! Revanschen mot missdådarna kom ju lite av sig nu när det lyckats med sin uppgift! SÅ HIMLA ILLLLLLA!!!

Lätt och hitta någon annan som vill leda förening nu?! Peter Antoine kanske, det är ju en hård snubbe!

Nu ska jag gå o sova, sur, förbannad och främst jäkligt besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback