Bereda val..

Nä..det är inte så illa som det låter!

Idag har vi haft årsmöte i bostadsrättsföreningen, förövrigt mitt första och det firade jag med att direkt jag kom inom dörren få frågan, vill du sitta med i styrelsen? Jag nekade glatt och vänligt, tydligen var det ingen fara..det fanns folk! Men sen iallafall efter att vi valt styrelse, suppleanter och sånt kul så vill de två i valberedningen få en till kompis...så jag tillfrågades återigen, denna gång vid mötesbordet och tackade ja...så nu är jag valberedning till två styrelser..kul! Jag har fått jobbet som inte syns och som ingen vill göra ;o)

Peace

Kommentarer
Postat av: Gurra

Hahaha, hur ska du hinna med sånna viktiga frågor? Du hinner ju knappt träna som det är nu ;)

2007-11-19 @ 21:52:07
Postat av: Eva

Oh, spännande =) du kan rådfråga Smäm...hon är expert på det där med föreningsfrågor =)

Postat av: Linus -> Grra

Bereder Val gör man bara en gång om året och dessutom är de två ordinarie kvar, de ville bara lura in ytterliggare en i föreningens arbetet ;)

2007-11-21 @ 15:39:15
Postat av: Linus -> Eva

Jo, men Smäm har väl högre flygande planer än valberdeningen om jag inte minns fel?!

2007-11-21 @ 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback