Däckad!

Efter några intensiva dagar beståendes av födelsedagsfirande, kusinbesök, spelkvällar och utgång så däckade jag helt enkelt framför datorn här hemma...det var inte förrens jag 1timma(tror jag) senare vaknade med datorn i knät som jag fattade vad som hänt...snacka om att vara trött...

Men det har varit trevliga dagar och tack till alla som medverkat, jag har haft en kanonhelg!

Som toppen på isberget måste jag ju också säga att VG:t på hemtentan kom som en överraskning...vi var 10% som hade det...d.v.s. 3 av 30! Känns riktigt himla bra måste jag säga...menmen, har ju inte hämtat ut den än utan bara läst på internet, så lite tillbakadragen är jag ändå...det kan ju vara fel!

Nog nu, dags att sussa trots att klockan bara är strax efter åtta! Ska bli gött!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Peter till Linus

Många stora, olika grattis!

2007-11-25 @ 20:35:54
Postat av: Linus -> Peter

Man tackar!

2007-12-04 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback