Lista

Jag fick en order av en trogen bloggläsare om att kopiera hennes lista, så egentligen tänkte jag gör det rakt av...men jag tror inte ni vill veta en massa om Eva så jag tar och går igenom den och fyller i vad ni vill höra om mig istället...

Fullständigt namn?
Per Linus Emanuel Persson


Ålder?
26, påstår ibland att jag är 25...detta pga att min hjärna fastnat på det årtalet.

Kommer från?
Vintrosa, särskriv det helst inte..kommer från vinteråsa!

Har du några syskon? 
En bunt yngre bröder...senast jag räknade var de 3st..

Är du rädd för möss?
Nejdå, möss är söta...


Hårfärg?
Blont och tunt(även om det inte är någon färg)

Ögonfärg:
Blåa och djuuuuuuppa!

Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?

Vilken tjej faller inte för ett par stora rådjursögon!
Nä, är nöjd med både hårfärg och ögon! 


Hur ofta tvättar du duschdraperiet?

Duschdraperiet...hmmm...har jag nog aldrig gjort!

Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Brysselkål?(kollar wikipedia) Känner nog ingen som äter brysselkål..


Brukar du sova middag?

Beror på hur ofta man pluggar(läser böcker), har en tendens att somna då!


Har du glasögon?

Nepp


Tror du på Tomten?
Nä...verkligen inte...men varje år är det lika kul att lista ut vem det är :o)

Har du körkort?
Jepp, har fått det 2 gånger...


Vilka tre ord beskriver dig bäst?
Glad, trevlig och skämtsam

Har du nånsin varit kär?
Yes, är kär i Amy just nu!

Vad hos det motsatta könet attraherar dig?
Det är ju både fysiskt och psykiskt..Personlighet, utstrålning, humor, stil och ögonen är nog det jag fastnar för..

Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Även om många inte tror det är jag ganska blyg och tillbakadragen i sådana fall! Bjuder inte ut, flörtar!

Något du säger ofta?
Har börjat skriva och säga "förövrigt", hade en period med "bra där"..har i allmänhet väldigt lätt att ta efter olika språkliga grejer.

Kan du vifta på öronen?
Beror på om man får använda händerna eller inte...


Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?

Kan vara ett av de plagg jag anväder minst, tror den hänger på vinden nu!


Vilken är ditt favoritöl?

En kall San Miguel i goda vänners sällskap, fast är ju lite beviken att de tagit bort skruvkorken, det var ju halva grejen! 


Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Tittar ej, men spelar ibland på hästsport...annars blir det IFL(International Fighting League), fotboll, handboll, hockey och ibland cykling, snooker och annat trevligt... 


Har du någonsin haft en lila väska?

Nepp, men en ljusblå! 


Har du snickrat något någon gång?

Ja, har precis varit med och byggt en Carport så lite händig är man väl allt ;o)


Kokar du egen sylt?

Nepp, den står antingen affären eller mormor/farmor för...


Sola och bada eller gå på museer?
Sola och bada...visst att kultivera sig är intressant...beror på var, när och hur! 

Gillar du att resa!
Definitivt!

Brukar du ha målade naglar?
Nepp, men kan lillebror sminka sig och raka bröstet så kan väl jag måla naglarna!


Staden eller skogen en ledig dag?

Åhh, en vandring i den fridfulla skogen uppskattas! Gärna med kameran!

Röker du? 
Har hänt nån gång...Enligt Illustrerad Vetenskap så är en rökares andedräkt farlig även när de har fimpat...det ni!
 
Tror du på gud? 
Jodå, självklart!
 
Vad är folks första intryck av dig?
Att jag är framåt, självsäker och tar plats. Det de missar då är att jag även är en försynt, tystlåten lyssnare.
 
Vad dricker du helst?
Hmmm...vatten om jag är törstig, cola är ju annars en gudomlig dryck.
 
Vad äter du helst?
Mat när jag är hungrig...då är nästan allt gott!
Taco är fint och slinker alltid..

Vill du ha barn?
Jepp, ett par eller fler...

Vad är dina favoritsysselsättningar?
Spela boll, fota, umgås med polers, hänga, softa och bara ta det lugnt!

Vilken sorts musik lyssnar du helst på?
Det mesta, beror väldigt mycket på vilket humör jag är på!
 
Vad är din bästa sida? 
Jag är nog lätt att gilla, försöker alltid le, vara trevlig och glad.
 
Är du blyg eller framåt? 
Jag anser mig själv vara blyg, men måste nog omvärdera mig då folk tar mig som framåt nuförtiden...
 
Skulle du kalla dig rolig? 
Jag tycker om att skratta och skämten ligger väl ganska nära, även om jag ibland önskar att dräpande kommentarer skulle komma direkt, ibland väntar de på sig och man kommer på dem i efterhand :o( 
 
Är du en rebell, eller följer du alla regler? 
Jag är en platsrebell, pratar mycket, gäller mycket men har påsistone börjat göra slag i saken och hör av mig om något är fel eller orätt!

Några speciella talanger? 
Jag ska tydligen gny,prata i sömnen och snarka...men min besvikna flikka har inte märkt av något av det! Haha!
 
Vilken är din favoritfärg? 
Oj, jag trivs i rött, men även i blått och grönt...

Gillar du sådana här frågegrejer?
Nepp, men Evo bad mig och då ska man följa på har jag förstått!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback