Bulle i ugnen

Min kollega(eller hans fru) värpte ut sin bulle idag och den andra kollegan berättade att de hade en ny bulle på gång.

För några dagar sedan var det "kanelbullens dag".
Jag och Amy bakade och det blev både gott och såg bra ut. 

Sen lovade jag mig själv att göra en bullblogg, men tiden gick och dagar har en förmåga att springa iväg utan större anledning. Så äntligen har jag lyckats!

Titta på underverken!
image116
 
image115


Helt klart en uppgradering i bakväg om man jämför med de lussekatterna som jag och grabsen gjorde för några år sedan...menmen...Roland tyckte iallafall om dem!

Peace

Kommentarer
Postat av: Gurra

Och vart gömda du de svarta som ni bjöd mig på då?! VA?!

2007-10-11 @ 15:45:07
Postat av: Linus -> Gurra

Svarta...nu vet jag inte vad du talar om.. ;o)

De ligger underst i den där högen..en erlänn även de svarta gick (nästan) att äta..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback