Dagens..

...ilands problem!

Idag tog det mig 20 minuter att hitta ett par strumpor, alltså inte två strumpor utan två likadana!
Det är illa att man inte parar ihop dem direkt, undra hur många udda strumpor som egentligen ligger i min garderob, det är iallafall en drömplats för de små människorna som kidnappar ens strumpor och sedan sover i dem, jag kommer ju aldrig märka om de varit där och stulit ett par...

Annars så ska jag nu kolla lite på hemtentan och sen blir det Vintrosa för matpaus och sedan vidare färd mot Degerfors och DIF-IFK N. Ska bli kul att åka ditt utan att ha kniven på strupen, så idag är jag ett halvt Öster-fan!

Peace!



Kommentarer
Postat av: Karl Jan Granqvist

Tråkigt för våra Öster vänner men vi får väl glädjas övetr att Pål Lundin gråter iaf...

Postat av: Linus -> SvenEgron

Det är sant käre Karl-Jan...Pål Lundin, Lagrell och alla andra som förtjänar det! ;)

2007-10-31 @ 17:08:12
URL: http://ingenuppdatering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback