Efterlysning

Efterlysning:

Delar av en cykel, har fått fatt i ett handtag...nu saknas bara:

* pedaler 
* ram(svart med stort Scott märke) 
* däck (slitna men ändå hela)
* styre (rakt)
* ytterliggare ett handtag (står Scott på det)
* sadel (nästan ny)
* reflexer(sittande i hjulen)
* hållare till lysen (både fram och bak)
* plus en massa småplock som håller ihop härligheten

Till er som har missat det så blev jag för ett par helger sedan av med min cykel...men igår fick jag lite hopp då jag på väg till Tove hittade ett handtag som jag med 99% säkerhet kan säga kommer från den stulna cykeln...så jag strossade runt på gårdarna i närheten men har inte hittat något :o(

image117


Däremot hittade jag idag Toves stulna cykel som hon blev av med i lördags...detta efter tips från en kollega på jobbet, vars vän hade hittat sin cykel på samma ställe...

Visst är Örebro fantastiskt!

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag tillbaks Linus! Skönt att vara hemma hos föräldrarna och surfa lite. Trist med din cykel. Kanske mest för att det bara gör dig ännu bittrare... mer kärlek till världen Linus!!
kramelikram

2007-10-11 @ 21:39:03
Postat av: kräket

men varför kommer aldrig mitt namn med?! värdelöst!!

2007-10-11 @ 21:40:38
Postat av: Peter > Linus

Jag hoppas du får tebax din cykel
När jag pluggade i U****a försvann 20 % av stans cyklar varje år. Jag blev, helt i enlighet med statistiken av med en... INTE kul

2007-10-12 @ 21:39:21
Postat av: Linus -> Peter

Jag kan tänka mig det, man får skaffa en riktigt groteskt ful, fast...det har jag ju redan försökt med och den försvann också :o(
Cykelstäder måste vara ypperliga platser för cykeltjuvar ;o)

2007-10-15 @ 13:06:52
Postat av: Linus -> Kräket

Tjoho! Ja, du är verkligen grymt dålig på att posta ditt namn ;o)

Jag ger mycket kärlek till världen, tänk på Anki, allt med kärlek, vettu!

2007-10-15 @ 13:08:21
Postat av: Emil

Till saken hör kanske att det var min cykel :P

2007-11-06 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback