Klassfest

...igår var det klassfest!

Inte med mina socionom kompisar, utan med klassen från högstadiet...
Det var klassfest.com som anordnade och vi kom, umgicks och hade trevligt..otroligt kul att träffa de gamla bekanta igen, många av dem har man ju knappt sett sen vi slutade och det kan ju vara trevligt med lite ytligt catch-up snack!

Hur som helst en trevlig kväll!

- - - - - - - -
 
...idag så blev det frukostbuffé på Java med grabsen, Maria, Emma, Helle och Ida..trevligt och smidigt att få käka lite frukost i goda vänners lag. efter det hoppade jag på den lånade cykeln och begav mig till dess ägarinna där nyckel och lås återlämnadets!

Tack, tack, tack!

Nu fick jag med raska steg ta mig hemåt för att möta Grra och vi käkade mat och njöt av underhållande fotboll från Sundsvall, eller underhållande..nja..men det blev ju rätt lag som vann och Degerfors är nu helt klara för superettan 2008!!! Strongt att vara det enda laget som vunnit över Sundsvall där i år!

Nog om nu...mer om sen!

Peace

Kommentarer
Postat av: Peter > Linus

Man får ju gratulera till Degerfors framgångar (Öster tycks gå motsatt väg...)

2007-10-21 @ 22:20:05
Postat av: Linus -> Peter

Man får tacka, jag måste säga att jag håller tummarna för både din och främst för min flikkas skull att de ska klara sig kvar, menmen, vi får väl se...blir en spännande lördag för er, själv ska jag på fest på Stora Valla, med två klara lag som kommer spela propaganda fotboll! Hoppas jag iallafall!

2007-10-23 @ 18:21:09
Postat av: Peter > Linus

Ja hövaligen, Öster åker nog ut! Hoppas du för en fin fotbollsfest!!

2007-10-26 @ 16:41:26
Postat av: Linus -> Peter

Vi får la se imorgon!

Postat av: Peter till Linus

Yepp - så blev det! Adjöss Öster ;-)

2007-10-27 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback