Tandtroll

Idag var jag och fick mina tänder tittade på, det var en tandsköterska, två praktikanter och sen kom även tandläkaren. Det var ju lite tråkigt att de inte kom in en tandhygenist också...då hade jag fått hela samlingen...

Vad de kom fram till, jo att mina tänder är bra...inga tandtroll där inte.. :o)
Det var bra, blir ju så dyrt om tandtrollen tar och bygger bo i ens tänder..

Kom förövrigt på en ny Degerforsramsa idag!

Alé, alé
Forza Degerfors
Degerfors Alé
Forza Rosso Bianco
Alé

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det är lite väl mycket degerfors i den här bloggen! :P
pöss

2007-10-29 @ 19:10:07
Postat av: gurra

tror du inte du kan få in ett HEEEEEEEEEEEEEEEEEEY i låten? annars låter det ganska bra måste jag säga, får provsjunga i bilen nångång snart ;)

2007-10-29 @ 20:51:08
Postat av: Linus -> ___

Älskling, vågar du inte skriva ditt namn längre.. ;o)
Det har faktiskt varit ganska mye Öster också, om inte annat i kommentarerna!
Puss

2007-10-30 @ 23:32:51
Postat av: Linus -> Gurra

Vi kanske kan försöka...den kommer göra sig grymt bra i bilen! Tror du URB köper den? Deras namn är ju med ;o)

2007-10-30 @ 23:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback