Buh!

Ojdå, jag skrämde väl er inte!!

....


Jag fattar inte vad som är så farligt med oss att ni ständigt måste hitta nya sätt att klanka ner på oss?
Kan det vara så att vi har hittat meningen med livet och ni andra är avundsjuka?

Först Wilkks rondellhund och nu styr nästa obskyra konstnär in näsan på samma spår...Stig Ramsing säger att han vill ha en debatt i samhället om hur medeltida väderingarna som tro, fortfarande styr oss i samhället idag!

Läs hela artikeln och se bilden här: -->
oo<--

Jag kan förklara hur jag ser på det STIG! Jag tror du gråter floder för att Lars lyckades reta upp en hel massa muslimer, nu vill du ge dig på nästa grupp...vilken grym marknadsföring...kanske säljer du t.o.m. ett par tavlor extra. Det vore väl gött! Att du är ute efter att provocera, det har jag redan förstått...men du lille vän! Du är knappast den förste eller den sista på denna punkten! Så rätta in dig i ledet och Gud välsigne dig!

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback