Ett år närmare...

Igår fyllde jag ett år äldre, det vart en trevlig dag som påbörjades i sängen där Babe har styrt upp frukost till mig, ett mycket trevligt iniativ som uppskattades helt och fullt!



Efter denna påhälsning blev det paketöppning... image144

....och precis som barnet i mig önskade fick jag en helikopter :o)







När jag tagit mig upp ur sängen började bestyren med dagens mat, som vanligt på min födelsedag bjuder jag på smörgåstårta och denna blev lika bejublad som vanligt!
image141
Familjen kom sedan och åt och gottade sig, farmor och mormor och morfar var även på besök och de mest exotiska deltagarna runt middags bordet var Emil och Sofie som hade tagit sig hem från de djupa dalarna i Dalsland.

På kvällen kom polarna förbi, Same, Dudda och Simpa åt upp det sista av smörgåstårtan och sedan motionerades det genom helikopter flygande och mungympa...


Jag somnade sedan nöjd och trött!!

Tack för en trevlig dag, alla som hälsade på, ringde eller sms:ade mig!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh fy vad pinsamt! Minnet är bra men kort :) låter som du hade en bra dag i alla fall, och det är ju faktiskt huvudsaken ;) hur känns det att vara 27 då? känner du dig som en äldre man nu?
själv ligger jag i min säng och är helt slut idag igen. jag har inte riktigt fattat att jag är nyopererad än :)
ta hand om dig där borta!
kram kram

2008-04-08 @ 01:06:01
Postat av: Linus -> Kristina

Nej kräket, du är DÄR BORTA, jag är här hemma!

Du är inte den enda som glömde, men Eva skickade ett mess istället för att skriva här(antar jag för jag fick ett sent sms efter att jag bloggat)

Läste att du saknar Svea, det är lugnt...alldeles för snart är du hemma igen, då kommer du längta tillbaka!

Det känns faktiskt som jag fått 3 gråa hår och dessutom blivit en hel del visare...eller så känns det inte alls :o)

Take care!

kram kram

2008-04-08 @ 22:53:04
Postat av: Kristina

Men Linus!! Hur kan du klaga på mig att jag inte uppdaterar min blogg när du faktiskt är hemskt dålig på det själv!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-10 @ 04:53:10
Postat av: Linus -> Kristina

Jo, jag vet...måste försöka bli bättre, din blogg formligen sprutar ur sig meddelanden just nu!

2008-04-10 @ 18:10:07
Postat av: Kalle

Kunde inte undgå att se att du fått en tupeware kniv någon gång också. är den inte "jätte bra"? Vilken kanal går din helikopter på? Vi får flyga duett nångång..

2008-04-13 @ 01:15:16
Postat av: Linus - > Kalle

Kniven tycker jag faktiskt att den är riktigt bra, den jag använder dagligen, fick en "tårtspade" nu också :o)

Ska kolla upp helikopterkanalen!

2008-04-14 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback