Goda grannar!

Ibland blir man bara så trött på sina grannar...jag hittade det här meddelandet när jag kom ner för trappen igår, igår kväll när jag kom hem från Dudda o Maria tog jag kort på det och imorse var meddelandet borta! Nu är ju frågan vem som har plockat ner det...

image146


Jag censurerade bort min "käre" grannes efternamn och telefonnummer för han vill säkert inte att detta publiceras...men vad ska jag göra när han attackerar mig med sådana påhopp som om jag vore ointresserad av vår/höst städning. Jag kan inte låta bli att bli irriterad, men samtidigt kan jag ju inte ta mig ner på samma nivå som den här människan. Nån som har ett förslag på hur man går tillväga med en människa som inte ens har en aning om man deltar i städningen eller inte då han oftast har städat klart "miljö boden" när vi andra träffas och bestämmer vem som ska städa vad...

Sen är det ju lustigt att en av hans ointresserade unga grannar var på årsmötet senast och där blev invald i valberedningen...livet är inte riktigt rättvist för alla kanske...jag vet inte längre!

Funderar nu på om jag ska sälja, grannsämja går ju inte att köpa, men kanske kan man sälja sig från dålig sådan?

Pw´ce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback