Pyssel

image148Denna veckan har varit relativt slapp, vi blev klara med grupparbetet i tisdags och onsdagen och torsdagen har gått i slapphetens tecken. Idag tog jag tag i lite saker, fick med mig fadern ut till IKEA och Silvan. Där införskaffades denna hyllan till köket:
---------------------------
Jag knallade runt lite och fick tag på hyllor till toaletten, tyvärr blev de i ek,och inte valnöt, men det får vara, de ska ju ändå belamras med lådor/korgar! Jag fyndade även på fyndhörnan och kom hem med en ny lampa till hallen. image149




Samma stil som den jag har i rummet, nu blir det väl att byta till dimmer i hallen oxå.




Under tiden som jag knallade runt på IKEA var far på Silvan och köpte rundstav och hållare till duschdraperistången (egentligen till garderob, men bör funka alldeles utmärkt)...så nu måste jag bara bestämma mig om jag ska betsa staven eller om jag ska måla den svart(dagens tanke)...ska troligen köpa svart kakeldekor istället för den vita jag har för att få ett bättre helhetsintryck på toaletten.

Jag kom hem, satte upp min hyllan, fick för mig att göra rent fönstren i rummet så nu ser jag ut, även om det är lite ränder o liknande så är det skönt med rena fönster. Satte även upp lampan i hallen och det blev riktigt bra. Lämna även in ett litet separat travtips för mig och gumman.

Jag tror att det är solen som gör att jag blir alldeles aktiv, för idag precis som nästan hela veckan har vi haft toppenväder...så skönt, ut o knalla i vårjackan...jag har ju t.o.m. klippt bort vinterpälsen på huvudet och är nu en vanlig renrakad version av mitt rätta jag!

Lång blogg, har ni kommit hitt så är den slut...

Peace

Kommentarer
Postat av: Gurra

Tjo!

Vore trevligt med en liten uppdatering under morgondagen efter både Hidinge och Degerfors om det finns möjlighet. Funderade på någonting annat, men tanken flög bort så det tar vi någon annan gång. Hur går det med K-A? :)

2008-04-18 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback