Värme och sol, snart blir det pool!

Idag har jag suttit i skolan på förmiddagen, seminarium...jovisst!

Men efter lunch blev det grupparbete och sedan blev jag frisläppt, direkt ut i den våriga och varma solen, det känns skönt med dagar som idag! Var förbi Maria och David(Dudda) där jag lämnade bilen...de har nämligen fått tillträde till sin nya lägenhet och kommer börjar flytta nu i helgen(vilket innebär att på lördag är det flyttdagen numero uno!

Men det var ju egentligen inte ditt jag ville komma utan jag gick hem från deras nuvarande lägenhet, en underbar promenad i solen...det var t.o.m. så varmt och somrigt att det var dags att inmundiga årets första glass!

Grattis Magnum (Classic) för denna ädla uppgift!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Gurra

What about Magnus?!!

Grästräning idag? Schyssta bullar isåfall..

Postat av: Linus -> Gurra

Såg det och hoppas verkligen..det är dags nu, vi har varit på grus länge nog nu...fast det är svinkallt och har regnat idag, så mina förhoppningar har minskats..det är ju ändå hidinge!

Yeah, what about Magnus, såg att min Magnum bytt namn och fixade till det här förut ;o)

2008-04-07 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback