Året då jag missade allt!

Just nu pågår Frizon festivalen, för första året sedan det startade kommer jag inte att befinna mig på torpområdet och rulla omkring bland en massa andra glada och trevliga kristna. Dels för att jag känner mig för gammal, dels för att jag har jobbat denna veckan och därför inte kunde åka ut. Men främst det första skälet.

Tillråga på allt har jag även missat årets Hönö konferens och det berodde enbart på jobbet. Så suck och stön, Två höjdpunkter i mitt andliga liv har försvunnit vid sidan av. Tråkigt men sant!

Jaja, bara hoppas att man hittar någon vettig kyrka att spendera sin tid i när man kommer till Växjö..

Peace on earth!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Leta rätt på en Rebecca så fixar hon en bra växjö kyrka åt dig...

2008-08-09 @ 01:56:46
Postat av: Linus -> Kalle

Det kan t.o.m. vara så att Rebeckan redan är hittad, från Jönköping(eller mer bestämt Hovslätt)? Är det hon du menar så kommer vi gå i samma klass från och med vårterminen!

2008-08-11 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback