Framme och lite till!

Nu håller jag på, plockar och pysslar med allt möjligt dret som ska in i skåp o.s.v. Min lycka över att få 5 garderober har snabbt omvänts till, hur i det hela ska jag få plats med allt. Måste köpa hyllor till böckerna m.m.

Så här gick iaf flytten till:


Inpackning i Örebro

 
Ett tomt kök...


...och ett vardagsrum


Lämnar skuggan av svampen


och tar en lastpaus i Vintrosa.


Fikapaus vid Göta kanal och slussen i Motala


Porträtt på lillebror


Porträtt mor


Porträtt fadern


Inblick från dörren - Växjö


...och den andra väggen


Mitt gigantiska kök

Nu har ni fått lite koll på min flytt och min lägenhet.
Är ni påväg förbi så kliv in på Stallvägen 7 och plinga på!

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske kunde fått en snyggar bild på en sliten mor.

Du, själva flytten gick ju jättebra. Hoppas du har fått ordning på kaoset.



Mamma

2008-09-07 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback