Jobb och Redheads!

Jag ville ju ha ett extra knäck när jag flyttade till Växjö, nu verkar det som om det blir verklighet. PLUS behöver hjälp med PPL:andet här framöver en stund så jag kommer nog pyssla med sånt i Växjö när jag inte pluggar. Baksidan är att jag nu måste kolla så jag inte tjänar för mycket pengar enligt pajasföretaget CSN, de ska väl skita i vad jag gör på min fritid. Men det är ju ett angenämt problem.

Annars så har dagarna gått för runt, har inte hunnit packa så mycket sedan i tisdags, menmen, har istället gjort en massa trevligheter som att jobba, fota och träffa mina Redheads! Det var verklgen massor med trevligt. Har bara hälsat på dem i korridorerna på skolan, men nu lyckades vi styra en fika och häng. Det var verkligen kul så här i sista minuten innan jag flyttar!

Förresten, ska jobba eftermiddag mån-ons nästa vecka. Min anställning som egentligen går ut på måndag :o)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback