Kvällen innan flytten!

Ikväll är det kvällen innan flytten och vad passar inte bättre än att plocka fram moppen, moppa av golven, ta fram dammtrasan och torka ur alla skåp och hyllor. Imorgon bär det iväg, mot nya mål. Växjö är målet för stunden men absolut ingen ändhållplats. Vi får väl se vad som händer när skolan har slutat om sisådär 2,5 år...men fram till dess, smålänning I am!

Lite bilder från mitt hem:



Mest högar som ni kan se, halva mitt kök är belamrat med kartonger.
Nu ska jag sätta igång och moppa. Imorgon blir det att lyfta ocg bära dessa kartongerna. En heldag, tror jag kommer vara mör på kvällen, ska försöka få med kameran så man kan fixa ihop en liten flyttblogg imorgon natt eller liknande.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback