Fotogen?

Vet inte om jag har nämnt det här i bloggen, men nuförtiden fotar jag åt Degerfors IF på deras hemmamatcher. Eller egentligen har jag blivit skribent på deras svenskafans sida och fotona används där men ska i framtiden även publiceras på officiella hemsidan. Det är dels en kul hobby, kul att ge tillbaka till klubben i sitt hjärta och kul att utveckla fotandet!

Idag fick jag en förfrågan från en man som är agent åt någon i Degerfors om han kunde få använda mina matchbilder till denne personens CV. Jag svarade att javisst får han använda dem, men iom att de ska användas kommersiellt och i marknadsförande syfte så vill jag ha betalt. Nu återstår det och se om jag får något svar p mitt mail.

Det är ju iallafall att få cred genom att någon utomstående hör av sig.
Bilderna från matcherna hittar ni här --> oOo <--

Förövrigt är det snart dags för flytt till Växjö, funderar på om det ska bli någon fotokurs eller liknande, funderar på det eller om man ska försöka styra upp någon som man kan agera assistent åt och lära sig att ta ex. porträttfoton den vägen. Vore hur som helst kul att utveckla fotandet och göra det till en bisyssla som ev kan dra in en slant här och där under studietiden. Mina nuvarande bilder hittar ni här --> oOo <--

Någon som har något förslag?

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback