Vem tycker ni bäst om?


Kommentarer
Postat av: Kallw

Han till vänster ser yngst och snällast ut. Men du måste kanske inse att du snart är 30 och bli den till höger... ;) By the way, vi får se till att boka in en träff som jag ser till blir av också. Motala/Växjö eller vart som. Kanske Motala - Öster nu om några veckor...

Postat av: Linus->Kalle

Motala- Öster? Ännu har jag inte blivit Växjöfierad! ;o)



Däremot verkar jag ha hur mye tid som helst de närmaste 4 veckorna, måste hitta en hobby för det här funkar inte, har minimum typ 6 dagar mellan föreläsningarna. Gissa vem som kommer bli förslappad!



Ska nog börja med att ta ett par dagar framför datorn och sortera, fixa och trixa med bilder till hemsidan(bildarkivet), fotbollsbloggen och sedan även artiklar till Degerfors. i får se vad det blir, hur som helst måste jag bli bra på att strukturera min vardag...

2008-09-01 @ 12:10:09
Postat av: Eva

Han till höger lätt, mer skägg åt folket!

2008-09-08 @ 08:38:20
URL: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback