Älskling slå inte så hårt i dörren!

Imorse när Babe skulle dra iväg hemåt för att äta frukost(ja hon lyckdes inte göra välling hos mig, trots en massa oljud och stök i köket) innan praktiken undrade jag vad honom gjorde. Hon öppnade dörren och i samma veva skakade elementet i en sådär 5 sekunder. Jag fattade inget och tänkte att det måste varit någon typ av övertryck eller liknande.

Sen slog jag på tv:n till julkalendern och efter den fick jag veta att det varit jordbävning i Skåne!
Nice! Då har man upplevt sin första jordskakning. Var ju lagom exalterande...

Annars kan vi ju konstatera att Skåne is about to become en Ö! Tjoho!
Rasisterna kan då ha sitt paradisland för sig själva och inte släppa in några oliktänkare...

Peace

Kommentarer
Postat av: Eva

Spännande...haha...snart lossnar Skåne ska du se.

Postat av: Anonym

älskling! jag tycker inte du ska va så hård mot skåningarna... majoriteten av dem som bor där är faktiskt inte rasister! believe me! :P

2008-12-16 @ 18:11:35
Postat av: Linus

Haha! Babe, du ska då alltid försvara Skåne!

2008-12-16 @ 18:48:08
URL: http://linustanker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback