I löv it ;)

För ett tag sedan testade jag om mitt ny införskaffade glasbord funkade som det var tänkt.
Här får i se lite av det jag gjorde. Har suttit nu under kvällen och redigerat lite av bilderna, men har en hel del kvar innan jag är något så när hemma. Kanske kan någon av bilderna bli en tavla på mina väggar senare, vi får väl se! Tror ett par av dessa kan göras sig grymt bra som en schysst canvas!



Jag är inte hundra nöjd med alla, men de flesta blev bra.
Vilken tycker ni bäst om?

Peace

Kommentarer
Postat av: äm

den andra tycker jag är snyggast! :) puss

2008-12-08 @ 19:29:27
Postat av: äm

den tredje skulle jag också kunna tänka mig att ha på väggen ;) puss

2008-12-08 @ 22:11:26
Postat av: Maria H

Bild nr två är min favorit.

Gillar de varma färgerna i löven.

Tror att jag får prova själv att ta foto på ett galsbord. Har blivit inspirerad av dina foto.

Postat av: Linus -> Alla

Trevligt med kommentarer!

Min favorit är den sista då den på något sätt påminner om en afrikansk mask eller nått sånt.



MariaH: Gör det, jag har fått och stulit inspiration från Pontus Arvåsen(konstfotografen.se).

2008-12-09 @ 14:55:30
Postat av: Gurra

Sista ser ut lite som en nattfjäril eller nått som är påväg att flyga iväg.. Annars var nog tvåan en favorit, trycker du upp den i julklapp till mig så jag har nåt att sätta på köksväggen? :)

2008-12-09 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback