Lite dep rock!

Varför inte bjuda på lite dep rock såhär på söndags morgonen!


Broder Daniel snurrar i musikspelaren och jag jobbar på för att hinna med så mycket som möjligt annat idag. Vi får se hur det går!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Förövrigt var det Salem marschen igår! Jag fattar inte varför jag ska betala för att 400 poliser ska vakta en demonstation. Speciellt inte när de som demonstrerar misstänks för mordbrand och att ha försökt bränna inne en familj i deras lägenhet! Om vår demokrati ska tas på allvar måste polis och politiker säga NEJ TACK. Ni får inte demonstrera p.g.a. allmänhetens säkerhet!

Så nej tack till Nazisttåg, och därmed nej tack till motdemonstrationer!
Tro nu inte att jag säger nej till motdemostrationer för att jag stödjer rasister och nazisterna. Så är det inte, utan självklart ska vi stå upp för att ALLA människor har samma värde! Det är bara det att många i varje grupp bara är där för att få slåss och det är lika äckligt som det sk. fotbollsvåldet!

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback