3 små lättöl...

ikväll ska babe, (som förövrigt är på besök) gör min julklapp..ja, hur gör man en juklapp kanske någon undrar...hon gav bort en tre rätters måltid och just nu skamlar det i köket...blir nog trevligt!

Min renovering på toaletten går framåt, nu ser det faktiskt väldigt bra ut! Lampa, spegel, toarullshållare och hylla är uppe, har dessutom varit på jakt efter en duschstång i trä, ett genomskinligt duschdraperi och en schysst badrumsmatta, men ännu har dessa atiraljer hållt sig borta från mig...vi får väl se.jag fick tips av bror min iallafall om hur jag ska lösa stång problematiken! Vi får väl se...

Jag kommer senare lägga ut ett par före och efter bilder, men vill få fatt i de sista sakerna innan dess...

Nu är det nog...nu ska jag skaka min matta i vardagsrummet!

Kommentarer
Postat av: Store lillebror

mitt briljanta tips näms till och med på bloggen.. det var inte illa :P

2008-02-25 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback