Derby!

Nu är det snart läggdags, händer inte så mycket i livet just nu! Det är skolan och grupparbeten som hägrar och genomförs på löpande band...

Annars har jag precis tittat på ett Torino derby mellan Juve och Torino...blev 0-0 men en mycket underhållande match!

Fick reda på att fotbollssäsongen börjar på allvar nästa vecka, då är det dags för vår första match i cupen...tyvärr mot div. 7 motstånd så det blir inga bonusstraffar... varför jag säger tyvärr vet ni alla som brukar följa mig. Jag har ännu inte missat en straff i seriös match(eller det kanske har hänt, men jag har en grymt bra känsla för det), mao är det min största chans att bli målskytt i år :o) Fast nu har jag ju blivit yttermittfälltare, så chansen finns kanske senare också!

Peace

Kommentarer
Postat av: Gurra

Troligt att du kommer gora mal pa annat an straff, ungefar lika troligt som att jag kommer gora mal pa annat an frispark....

2008-02-26 @ 23:25:53
Postat av: Linus

Såg debatten om tröjnummer i Gurras blogg. Tog inte du nummer 14 i min frånvaro Linus?!

Vem fick den då...!?

Postat av: Blogg Mäster

Grra: mmm..jag vet!

Linus: Tror det var någon random spelare i fd. tånged som hade paxat den och eftersom det skulle bli lottning av nummer som två eller fler ville ha valde jag 19 istället, men tydligen var även det dublett! Så nu blev det som du såg 55! Ett riktigt hockeynummer!

2008-02-29 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback