Stöld av Anna Jansson

Jag vet att det här är stöld, men den här artikeln fångar pappas kusin Anna Jansson på ett så bra sätt att jag måste publicera den i min blogg! Så jag tackar Astrid Lindén för en välskriven artikel! 

Imorgon fyller Anna Jansson 50 år, grattis, grattis, grattis!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Artikeln är nu borttagen då det var brott mot upphovsrätten...men den finns här på Na.se  -->
ooo <-- 
Den slutar iallafall med orden,  till barnen säger hon: "Bara ni ser till att jag får lite torrt vin, camembert och en torr blöja, så klarar jag mig". Detta säger en ganska stor bit om henne!

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback