Teflonminne!

Som många av er redan har märkt så sitter jag ganska mycket på Aftonbladet, man kan t.o.m. säga att jag införskaffar mig information om vad som händer den världen, inte helt bra alltid, men smidigt!

Idag hittade jag den här artikeln -->
oo

Den handlar om att det stora företaget DuPont de Nemours International S A.(heter inte poliserna i Tintin DuPont?)
De har stämt en vanlig hederlig svensson som driver en hemsida vid namn Teflonminne.

Varför? Jo, för att de har registrerat namnet Teflon och inte vill förknippas med sidan teflonminne...ehhh!
Är det någon som har tappat bort sig? Ja, hur som helst känns det som stämningen skulle kunna vara hämtad ur Tintin! Pajasföretag helt enkelt! Hoppas ägaren till teflonminne.org står på sig!

//Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback