Ojdå

Ibland går tiden fort och bloggen hänger inte riktigt med. Har helt enkelt prioriterat andra saker.

Påsistone har jag:

- Besökt Växjö och Babe
- Varit i Kalmar
- Struntat i att gå på Degerforsmatch för att det var för dyrt
- Jobbat och slitit, men ännu är jag inte på kontoret, börjar nästa vecka
- Njutit av det fina vädret
- Läst närmare 300 sidor i Vredens Tid av C.S. Lewis
- Har fått intrång på mailen och ett mail har gått ut till ALLA som jag någonsin mailat till! Dags att rensa bort lite gamla adresser kanske? Fick skicka ett förklarande mail till alla dagen efter o berätta att it wasn´t me!

Ja, det är nog det mest som hänt sen sist, har säkert missat nått...menmen det kommer!

Gör en hissa och en dissa lista också:

Hissa:
1. Vackert väder
2. Bra fart på jobbet
3.
Emelieohlssons blogg (en inspirerande och duktig fotograf)
4. Trevliga kunder
5. Amy

Dissa:
1. Dyra tågresor
2. Brist på tågresor närmaste vägen
3. Snart dags för kontorsarbete 
4. Intrång på mailen
5. Folk som tittar in genom brevinkastet

Nu ska jag nog ge mig ut på en fotosväng, solen skiner fortfarande och kameran ligger i ett hörn och skriker. Blir ju inga bilder förrens på lördag för den annars ;o)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback