I helgen...

I helgen har Babe varit här. Vi har softat, spelat spel och umgåtts med alla möjliga trevliga folk.

I fredags jobbade jag till 16.30, sen cyklade jag hem och lekte med Babe och lillebror. Det blev filmtittande och tacos.
Första halvan av lördagen spenderades i sängen, där jag bjöd min flikka på frukost.















När den var förtärd fortsatte vi dagen med att placera oss på ett fordon som kallas buss, färden gick ut till mor o far för att kidnappa den vita bilen(och få i oss lite mat). Detta fordon tog oss sedan hela vägen till idyllen Kumla och hem till Magnus, där grillades det spett med svamp, äpple, rödlök, paprika och kött och spelade det spel. Kvällens tågmästare blev delad mellan Magnus och undertecknad. Att Amy skulle ha problem visade hon redan på vägen upp(torsdag) där hon lyckdes med bedriften att hamna på ett försenat SJ tåg, visst chansen är väl 50/50 på att man ska hamna på ett i tid, men ändå. Hur som helst hade vi en trevlig kväll hos Magnus. Söndagen bjöd på tidig uppgång då fordonet skulle hem till mor och far igen och vidare på nya äventyr. Vi lämndade farkosten och hamnade istället i tv-soffan och slappade lite framför nikelodeon o andra kvalitetskanaler. Bl.a. en sommarandakt från Torpkonferansen. Nice!

Men åskan drog in och vi drog ur sladden, satte igång med spelande. Boogle och Rummikub avhandlades och vi kom framtill att Bror är bra, men stor B på båda spelen...själv tror jag att han sitter hemma och fusktränar!

Nu är helgen över, jag har jobbat och Babe har åkt hem. Imorgon ska jag vara på kontoret kl 07.15 för att få ut jobb till mina tekniker!

Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback